Με την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής παραγγελίας σας θα λαμβάνετε ένα ενημερωτικό ηλεκτρονικό μήνυμα, το οποίο σας επιβεβαιώνει ποια προϊόντα παραγγείλατε και ποιο είναι το συνολικό κόστος των αγορών σας, μαζί με τα έξοδα αποστολής και αντικαταβολής, και σύμφωνα με την τιμολογιακή πολιτική μας,  η οποία ισχύει κάθε φορά, όπως περιγράφεται στην ιστοσελίδα μας.

Με την αποστολή της παραγγελίας σας από το κατάστημα μας, θα σας αποσταλεί ένα αναλυτικό ενημερωτικό ηλεκτρονικό μήνυμα (εφ όσον η παραγγελία σας έγινε ηλεκτρονικά) και ένα συνοπτικό μήνυμα στο κινητό σας τηλέφωνο, με αναφορά στον αριθμό αποστολής, της εταιρίας Courier και τα τηλέφωνα της. Για την παράδοση της παραγγελίας σας από τις εταιρείες Ταχυμεταφορών, μπορείτε να ζητείτε ένα 4ωρο τουλάχιστον, μέσα στο οποίο να σας παραδοθεί και αυτό κατά συνθήκη μέχρι ώρα 5η απογευματινή καθημερινά. Για παράδοση Σαββάτου ή με ραντεβού μικρότερου των 4 ωρών, υπάρχει πρόσθετη χρέωση από τις εταιρίες και πρέπει να προηγηθεί συνεννόηση με το κατάστημα.

Εάν η παραγγελία σας καταχωρηθεί έως τις 14.00 το μεσημέρι και τα προϊόντα είναι άμεσα διαθέσιμα, τότε την επόμενη εργάσιμη θα βρίσκονται στο πλησιέστερο γραφείο της Μεταφορικής εταιρίας για να σας παραδοθούν.

 

Καθυστέρηση Παραγγελίας

Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

  • Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια μεγάλη γκάμα προμηθευτών είτε εγχώριων είτε διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.
  • Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Είναι δυνατόν ο προμηθευτής ξαφνικά και απροειδοποίητα να ανακοινώνει ότι καταργεί ένα προϊόν. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.
  • Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας.
  • Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.
    Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, οφείλουμε να σας παραδώσουμε τα προϊόντα το αργότερο εντός τριάντα (30) ημερών από τη λήψη της παραγγελίας σας. Αν η προθεσμία αυτή παρέλθει άπρακτη έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση και να ακυρώσετε την παραγγελία σας..

Για επιπλέον πληροφορίες δείτε στα Έξοδα Αποστολής.